برف بستنی یا بستنی برفی (به انگلیسی:  ice flake ) به نوعی از بستنی که از مواد اولیه لبنیاتی شیر و یا غیر لبنی ، انواع نوشیدنی ، آبمیوه ،میوه های تازه و .. به روش فریز و استفاده از یک درام استیل مواد غذایی 304L تولید میشود.

این دستگاه یخ ساز برفی برای مصرف نوشیدنی های سرد، رستوران، هتل مناسب است.
مخزن آب را با آبمیوه یا نوشیدنی های طعم دار پر کنید، به طور خودکار یخ برفی تولید می کند.

برف بستنی بخاطر بافت نرم و برفکی سالها ست که به عنوان یکی از پرفروش ترین بستنی های دنیا قرارگرفته است .

در مورد دستگاه بستنی برفی :

دستگاه بستنی برفی به عنوان یک دسر عالی با دارا بودن بافت نرم و ریز یک تجربه ی منحصر بفردی را ارائه می دهد.

این دستگاه یخ ساز برفی برای مصرف نوشیدنی های سرد، رستوران، هتل مناسب است.
مخزن آب را با آبمیوه یا نوشیدنی های طعم دار پر کنید، به طور خودکار یخ برفی تولید می کند.

انواع و کاربردها
انواع مختلفی از دستگاه های بستنی برفی وجود دارد که هر کدام برای نیازهای خاص مناسب هستند. دستگاه های یخ دانه درشت برای خنک کردن غذاهای دریایی ایده آل هستند، در حالی که دستگاه های یخ دانه ریز آن ها در تهیه میلک شیک های صاف عالی هستند. این دستگاه‌ها علاوه بر استفاده در ایجاد دسرهای سنتی یخ برفی، همه کاره هستند و طیف وسیعی از کاربردهای آشپزی، از تزئین کوکتل گرفته تا نمایش محصولات تازه را ارائه می‌کنند.

ویژگی های عملیاتی

1- روش کار با دستگاه برای شروع با یک دکمه ساده است، تجهیزات به سرعت به دمای مناسب می رسد، سرعت غلتک سریع است، خروجی مواد با حجم بالاتری است.

2- جعبه آب زیر غلتک را می توان برای تمیز کردن آسان جدا کرد.

3. مدل‌های خنک‌شده با هوا توسط منابع آب محدود نمی‌شوند و می‌توانند در صورت اتصال به برق استفاده شوند.

4. با عملکرد کمی هوشمند، تنظیم فنجان کوچک و بزرگ، کنترل کمیت تنظیم، خروجی دانه برف،

دستگاه بستنی برف از درام تبخیر فولاد ضد زنگ 304 استفاده می کند، کمترین دمای آن می تواند به -30 درجه برسد، انواع مایعات از جمله شیر آبمیوه و … می توانند دانه های برفی، رشته ای ، و .. را برای استفاده بسازند!

ساخت و دوام

نگهداری و نظافت

انتخاب دستگاه مناسب

دفترچه راهنمای کاربر شامل نمودارها، اسناد فنی و موارد دیپگر دسترسی خواهید داشت.

تست عملکرد دستگاه در آزمایشگاه

شرکت پایاپارس

پایاپارس یک شرکت دانش بنیان متخصص در تحقیق، توسعه، تولید و فروش تجهیزات و لوازم خط تولید است. بخش تولید و تحقیق و توسعه آن در شهرک فناوری صنایع غذاییو بیوتکنولوژی شمالشرق کشور و همچنین پارک فناوری های نوین مسکو واقع شده است، این شرکت منابع فناوری فراوانی را در بخش تحقیق و توسعه خود فراهم کرده است . سیاست های حفاظت و حفاظت از محیط زیست سبز محصولات این شرکت شامل تجهیزات پخت، آشپزخانه ، فست فود، بار، تجهیزات میان وعده، ماشین آلات مواد غذایی و لوازم پذیرایی می باشد.

این شرکت به طور فعال در تجهیزات پیشرفته، از جمله دستگاه‌های پانچ CNC، برش، خمش و جوشکاری سری و ماشین‌های برش لیزری پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت همچنین مجهز به نیروی فنی قوی برای پاسخگویی به الزامات توسعه محصول، اصلاح فنی و تحول محصول است.

ما انواع محصولات حرفه ای و با کیفیت را ارائه می دهیم. با فلسفه کسب و کار یکپارچگی و کارایی، ما همیشه بالاترین رضایت مشتری را دنبال می کنیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با مشتریان در سراسر جهان برای ایجاد آینده ای بهتر هستیم.

کسب اطلاعات بیشتر : 09157000443

 مشهد شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمالشرق کشور